loading...
بوستان
محسن بازدید : 9009 1392/04/24 نظرات (4)

فروش کاکتوس اکینو تیغ زرد

فروش  در شیراز و تحویل در منزل

 فروش در سرتا سر کشور و تحویل در دیگر شهر ها  از طریق اتوبوس است و شما سفارش خود را از ترمینال تحویل می گیرید . تحویل در تهران از طریق پایانه ترمینال جنوب است. البته شما خود می توانید با پیک موتوری بدون مراجعه به ترمینال سفارش خود را تحویل بگیرید .

کاکتوس گرد و توپی خار و تیغ زرد

فروش انواع کاکتوس های گرد و توپی

ما کاکتوس هایی منحصر به فرد و با زیبایی خاص تولید می کنیم.

 تعداد موجودی این گیاه در بوستان محدود می باشد لطفا قبل از اقدام به واریز با ما تماس بگیرید.

فروش خرده کاکتوس ها در فروشگاه بوستان تا اطلاع ثانوی متوقف شد

تعویض گلدان : شما می توانید از بین گلدان های زیر گلدانی را برای کاکتوس خود سفارش دهید.

هزینه تعویض گلدان

 

تعویض گلدان کاکتوس

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شادی در تاریخ 1393/04/01 و 17:43 دقیقه ارسال شده است

سلام منو ببخشید اما من یه سوال دارم من تقریبا 3 یا4 ساله این کل رو دارم امااز لحظه ای که خریدم فقط یه بند انگشت رشت کرده ایا این منطقیه من نمونه سه ساله این گل رو دیدم سه برابر گل من بود میشه جوابمو بدین چی کار کنم چرا رشد نمیکنه
مرسی
پاسخ : سلام ایا گلدان ان را عوض گرده اید ؟ کاکتوس ها در کل کم رشدند

این نظر توسط حسینی در تاریخ 1393/02/07 و 17:56 دقیقه ارسال شده است

سلام هزینه هر گلدان 4تومنه یا من چند تا بخوام چی ؟اون هزینه ارسالش چه طوره؟

این نظر توسط مریم در تاریخ 1392/11/11 و 13:31 دقیقه ارسال شده است

سلام من یدونه از این نوع کاکتوس دارم که تقریبا 8یا9سالشه .میخواستم بدونم قیمتش چقدره؟ممنون.

این نظر توسط چه قدر گرووووووووون در تاریخ 1392/08/13 و 11:09 دقیقه ارسال شده است

ما تو تهران این کاکتوس رو به چه ارزونی تهیه کردیم
خودش 4 تومن
گلدونی هم که شما دارین میدین فقط 2 تومنه
هزینه ی تعویض هم نداره و مجانیهشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به بوستان خوش امديد.بوستان ارائه دهنده خدمات: طراحی و اجراي فضاي سبز ، گلستان گل محمدي ، توليد نهال گل محمدي و ساخت گلخانه خانگي و ارسال به سرتاسر كشور همچنين ارائه دهنده اطلاعات در زمينه پرورش گل و گياهان زينتي، باغباني ، كشاورزي ، فضاي سبز و ... . جواب مشكلات خود را از ما بخواهيد. پيشنهاد هاي شما در ارائه خدمات بوستان بسيار موثر خواهد بود. با تشكر - بوستان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 650
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 767
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 221
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 534
  • بازدید ماه : 4,479
  • بازدید سال : 49,498
  • بازدید کلی : 5,925,355