loading...
بوستان
محسن بازدید : 4831 1391/11/05 نظرات (0)

گلخانه خانگیمزایا و ویژگی های منحصر به فرد گلخانه های خانگی  پیش ساخته بوستان

گلخانه فضایی مناسب و کنترل شده جهت پرورش و نگهداری انواع گل وگیاهان زینتی ، سبزی جات ، صیفیجات و ... می باشد.

گلخانه های خانگی بوستان با بدنه چوبی و پوشش پلی کربنات دو جداره و سه جداره با طراحی استاندارد و زیبا مناسب برای انواع حیاط ، باغ و فضای سبز در اندازه  و طرح های مختلف ، در طول سال در برابر عوامل طبیعی و غیر طبیعی از گیاهان شما مواظبت کرده و شما را در پرورش انواع گیاهان در هر فصل یاری می کند

يكی از راه هاي ايجاد فضاهاي مطبوع براي جسم و روح درزندگي، به كار بردن عناصر طبيعي و اجناس آشنا براي ذهن است، از پر كاربردترين اين عناصر در محيط اطراف ما چوب است كه در عصر ما بكار گرفته مي شود. چوبها خاصيتهاي فيزيكي خيلي سودمندي دارند. از چوب به عنوان یکی از مصالح ساختمان‌سازی در ساخت ساختمان‌های مسکونی و اداری به دلیل زیبایی ذاتی چوب استفاده می‌شود.و هدف طراحی با چوب، تلفیق و هماهنگی  با محیط زیست می باشد .ما از طرح‌های معماری که چوب در آنها بیشتر به کار رفته باشد، بیشتر لذت می‌بریم در واقع چوب به نوعی ارتباط ما را با طبیعت برقرار می‌کند. گلخانه های خانگی چوبی بوستان این امکان را به وجود آورده است که  شما بتوانید با پرورش گل و گیاهان زینتی در گلخانه های چوبی لذت بیشتری از طبیعت را احساس کنید. علاوه بر این نمای چوبی گلخانه زیبایی خاصی را به محوطه شما می دهد.

گلخانه های خانگی بوستان قابل استفاده  برای مکانهایی مثل پشت بام ، فضا های باز  ، باغ و حیاط های با انواع درب ورودی  در هر اندازه متوسط و کوچک

بدنه زیبا و شیک و مقاوم : بدنه گلخانه از چوبی  خاص، مناسب و استاندارد و مقاوم تشکیل می شود که خود عایق گرما می باشد، در برابر رطوبت ، نور افتاب ،نوسانات دمایی و ... مقاوم می باشد .این ویژگی های خاص این نوع چوب باعث شده است که از ان در صنعت ساختمان سازی نیز استفاده شود. پس از ساخت ،گلخانه رنگ مخصوص می خورد که به زیبایی و مقاومت ان می افزاید. همچنین زیبایی ذاتی این نوع چوب بر زیبایی محیط شما می افزاید محیط طبیعی را  به وجود می آوردکه شما نهایت آرامش و زیبایی طبیعت را احساس می کنید و لحظات لذتبخش و زیبا  را در کنار گیاهان  گلخانه تجربه می کنید، شما از گذراندن لحظات خود در کنار گیاهان خود کمال لذت را برده که این یکی از ویژگی های خاص گلخانه های خانگی بوستان می باشد که در دیگر انواع سازه های گلخانه های خانگی وجود ندارد.

پوشش گلخانه از پلی کربنات دو جداره و سه جداره ، مقاوم به ضربه ، عایق گرمایی ، اشعه فرابنفش را از خود عبور نمی دهد و با شکست نور ، نور را به تمام نقاط گلخانه می رساند.

گرمایش وسرمایش:

در روزهای سرد زمستان نیاز به گرم کننده به طور جدی احساسمیگردد. گلخانه از نظر بدنه ، پو شش ،ساخت و اتصالات باید به شکلی باشد که گرمای کمتری را هدر بدهد، همچنین تابستان بی شک موجب افزایش شدید دمای محیط تا چندین درجه میگردد.

 پوشش  و بدنه گلخانه های بوستان همگی عایق گرمایی است اتصالات قسمت های مختلف گلخانه به نحوی است که نشتی هوا را در موقع حساس به حداقل خود می رساند  و گیاهان شما را از این قبیل تغییرات حفظ می کنند.

تهویه هواو مبارزه با حشرات: در گلخانه های خانگی بوستان با توجه به اندازه انها پنجره هایی طراحی می شود که کار تهویه هوا را در سیستم گلخانه انجام می دهند.همچنین پنجره ها مجهز به توری محافظ جهت جلوگیری از ورود حشرات و حیوانات نیز می باشند.

تحویل به صورت  نیمه آماده با دفترچه راهنمای نصب( نصب در محل) : گلخانه های خانگی بوستان در سایز های بزرگ و یا  برای مکانهایی مثل پشت بام و حیاط هایی با انواع درب ورودی و همچنین جهت استفاده در فضا های باز و باغ به صورت  نیمه آماده با دفترچه راهنمای نصب ارسال می شود که شما می توانید به راحتی گلخانه را نصب و یا باز کنید.

فروش گلخانه های خانگیبسته های کاملا رایگان خاک ،کود ، ماسه و گل و بوته های زینتی  : یکی دیگر از مزایای خرید گلخانه ها بسته های رایگان همراه با گلخانه ها می باشد که همراه با گلخانه ها با دفترچه های راهنما برای مشتریان ارسال می شود. که خرید این بسته ها خود از فروش گاهها هزینه قابل توجهی را طلب می کند.

خدمات جانبی : همچنین بوستان با قرارداد هایی با عمده فروشان انواع لوازم مورد نیاز گلخانه ها ، باغبانی و کشاورزی این امکان را برای مشتریان خود به وجود می اورد که تمام لوازم مورد نیاز خود را نیز سفارش داده و همراه با گلخانه خود تحویل گیرند. از مزایای این طرح این می باشد که مشتریان نیازی به پرداخت هزینه حمل و نقل اضافی نبوده ، لوازم مورد نیاز خود را با زیر قیمت بازار یا حداقل همان قیمت بازار خریداری کنند و درمنزل تحویل بگیرند.

ضمانت و خدمات پس از فروش: گلخانه های خانگی بوستان همگی دارای ضمانت سه ساله و خدمات پس از فروش می باشند  .

پشتیبانی : گلخانه شما دارای یک کد می باشد که توسط ان می توانید مشکلات خود را با واحد پشتیبانی در میان بگذارید

اطلاع رسانی رایگان :همچنین مشتریان بوستان می توانند با مراجعه به سایت بوستان ( bostane.ir  ) مشکلات خود را دررابطه با پرورش انواع گل وگیاهان و یا هر مشکل دیگری که در گلخانه با آن مواجه می شوند مطرح سازند و از مشاوره و راهنمایی بوستان بهره مند شوند.

ارسال به سرتاسر کشور  : بوستان برای اولین بار در سطح کشور  خدمات خود را در رابطه با گلخانه های خانگی با طرح های زیبای چوبی و خدمات جانبی به  سرتاسر کشور ارسال کرده  و در منزل  به مشتریان خود تحویل می دهد.

خدمات  گلخانه های جدید بوستان

خدمات زیر به گلخانه های جدید بوستان که از اول شهریور 92 ثبت سفارش می شوند اضافه شد.
بهبود در کیفبت
جهت ساخت گلخانه های جدید بوستان از پوشش پلی کربنات 8 میلیمتر به جای پوشش پلی کربنات 6 میلیمتر استفاده می شود . این امر سبب می شود که استحکام و خاصیت عایقی پوشش گلخانه های جدید افزایش یابد.

کاهش هزینه گلخانه های جدید بوستان
گلخانه های به صورت نیمه اماده معمولا در اندازه های 2 متر در 2 مترهمراه با دفترچه راهنمای نصب رسال می شوند که این امر سبب می شود که هزینه ارسال گلخانه کمتر از نیمی از هزینه های ارسالی قبل شود. و شما برای نصب گلخانه نیاز به پرداخت هزینه اضافی نیستید.
طراحی انعطاف پذیر
گلخانه های جدید بوستان  به گونه ای ساخته میشوند  که شما می توانید هر وقت که اراده کنید قطعات گلخانه را که معمولا در اندازه های 2 متر در 2 متر هستند از هم جدا کنید به انبار منتقل و یا در جای دیگر نصب کنید.
افزایش هدایای گلخانه و ارسال سریع
هدایای گلخانه افزایش یافته و بلافاصله بعد از سفارش برای شما ارسال می شوند.

اهدا کارت های تخفیف
همراه با اسناد گلخانه وکارت ضمانت دو ساله ، کارتی به شما اهدا می شود که در خرید های بعدی شما از سایت و یا غرفه های منتخب بوستان در نمایشگاه های گل و گیاه کشور به خریدشما تخفیف داده می شود.

 

بوستان –  فارس – شیراز- محل کارگاه: داراب

 

 تماس  با ما :

تماس با بوستان

 mail.bostane@yahoo.com

کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و سفارش

 ورود به صفحه اصلی سفارش گلخانه و مشاهده انواع گلخانه ها

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به بوستان خوش امديد.بوستان ارائه دهنده خدمات: طراحی و اجراي فضاي سبز ، گلستان گل محمدي ، توليد نهال گل محمدي و ساخت گلخانه خانگي و ارسال به سرتاسر كشور همچنين ارائه دهنده اطلاعات در زمينه پرورش گل و گياهان زينتي، باغباني ، كشاورزي ، فضاي سبز و ... . جواب مشكلات خود را از ما بخواهيد. پيشنهاد هاي شما در ارائه خدمات بوستان بسيار موثر خواهد بود. با تشكر - بوستان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 650
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 767
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 558
  • باردید دیروز : 355
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 558
  • بازدید ماه : 7,435
  • بازدید سال : 52,454
  • بازدید کلی : 5,928,311